Monday, October 20, 2008

berdoalah

Ku membenarkan jiwaku Untuk mencintaimu .
Ku persembahkan hidupku Untuk bersama kamu .. Dan diriku untuk kamu
Aku lemah tanpa kamu. Ku inginmu dampingi ku .. Aku fahami aku bukan terbaik Untuk dirimu
Ku membiarkan hatiku Untuk merinduimu .. Ku menghamparkan sakitku Untuk tatapan kamu Hanya kamu Dan segala yang ku ada sudah ku berikan semua Untuk dirimu
Bisaku menunggumu .. Takkan pernah lelahku menunggu Hingga aku punya kamu
Sesaat kamu tiada Saat itu yang ku rasa Namun ku bicara hanya pada Bulan dan suria
tak ku punya cara Untuk menyatakanya
Ia hadir tanpa ku paksa .. aku sendri tidak tahu mengapa . tapi aku rasa bahagia bila kamu ada .. Biar apa pun yang di takdirkan .. aku ingin bersama kamu

3 comments:

AmaLinA said...

ai...lama tak tak berbloging..dah berabuk blog tu...

Unknown said...

:-)

Sri Vijaya said...

Assalamualaikum nape tak tulis apa-apa